قوانین و مقررات

1_ کلیه فعالیت ها nilegraphic منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. استفاده شما از سایت nilegraphic به معنی پذیرش قوانین می باشد.
2_کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها (رایگان-پولی) متعلق به nilegraphic بوده و  کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی (در فرمت های مختلف) ممنوع است.
3_ استفاده از محتوای اختصاصی سایت در طراحی، پروژه های ویدئویی و … و به هر منظوری (فروش، دانلود رایگان و … ) در اینترنت و شبکه های مجازی ممنوع می باشد.
4_ خرید فایل از نیل گرافیک به آدرس www.nilegraphic.com هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد.
5_ در صورتیکه که برای کسب و کار خود سامانه آنلاین نظیر سایت، کانال تلگرام و… راه اندازی نموده اید می بایست نکات زیر را رعایت کنید:
_ قرار دادن فایل لایه باز در سامانه ممنوع می باشد.
_ شما صرفاً مجاز به درج پیش نمایش فایل ها به قصد چاپ آنها ،‌ در سامانه آنلاین می باشید و فروش فایل لایه باز(همچنین تصویر با کیفیت فایل) و اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش از طریق سامانه ممنوع می باشد.
6_ نیل گرافیک متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.
7_ نیل گرافیک می کوشد تا در فایل ها غلط املایی، ویرایشی، نگارشی و محتوایی وجود نداشته باشد. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن نوشته ها و طرح ها، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه نیل گرافیک نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه اشتباهات فایل ها و غلط های احتمالی نوشته ها را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.
8_ تنها روش خرید و دانلود طرح ها از طریق سایت nilegraphic.com می باشد و هیچ فایلی از طریق ایمیل، واتس اپ، تلگرام و … ارسال نمی شود.